Den här webbplatsen använder cookies. Genom att du fortsätter att använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies. Godkänn

Rescue Intellitech AB söker en sälj & orderadministratör med ekonomibakgrund

Brightby söker nu för Rescue Intellitech AB räkning en Sälj och Orderadministratör med ekonomibakgrund.  Bolaget är i ett startup läge och ingår Sandberg Development koncernen. Du kommer jobba självständigt med både sälj och orderadministration och ekonomi. Rollen är bred och du behöver vara en proaktiv person som inte är rädd för att kavla upp ärmarna och gilla att alla processer inte finns. Du behöver vara flexibel mellan arbetsuppgifter med en förmåga att anpassa dig samtidigt som du kommer få stora möjligheter att påverka ditt ansvarsområde. Du kommer att vara anställd som konsult på Brightby och det finns goda möjligheter att bli överrekryterad

Vad kan vi som företag erbjuda dig?
På Brightby har du många kollegor med olika erfarenheter inom ekonomiområdet. Du träffar dina kollegor i olika forum, både mindre och större, och kan dela erfarenheter och ha roligt tillsammans. Brightby erbjuder tillsvidareanställning, livsstilsförmåner och friskvårdsbidrag och inte minst möjligheten att utvecklas i och utveckla våra kunders ekonomifunktioner.

Vi hoppas att du vill utvecklas tillsammans med oss och vara en del av Brightbys fortsatta utveckling!

Dina kommande arbetsuppgifter

Sälj och Orderadministration

  • Administrativt stöd till säljorganisationen
  • Offertskrivning
  • Löpande säljorders
  • Leveransbekräftelser och leveransbevakning
  • Interna inköps orders
  • Logistikplanering, bevakning, tull, dokumentation
  • Fakturering

Ekonomi

  • Leverantörsreskontra
  • Löpande kassaverifikationer och avstämningar
  • Löpande uppföljning av kundfordringar och betalningar från kunder
  • Löpande momsredovisning och periodisk sammanställning
  • Delaktighet i upprättandet av bokslut
  • I övrigt förekommande frågeställningar och arbetsuppgifter

Kvalifikationer och erfarenhet

  • Akademisk examen eller motsvarande
  • Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
  • Meriterande med erfarenhet av att jobbat i D365 eller liknande ERP system
  • Meriterande med CRM erfarenhet
  • Behärska Engelska i tal och skrift (Professionellt)
  • Andra språk är meriterande (Spanska)

Personliga egenskaper

Vi söker dig som har ett genuint intresse administration och ekonomi, som drivs av personlig utveckling och att hjälpa våra samarbetspartners att nå sina mål.

Vi söker dig som är noggrann och kvalitetsinriktad. För att trivas i rollen behöver för

du vara utåtriktad och inte dra dig för att interagera med kunder och kollegor. Du behöver ha förmågan att kunna växla och vara flexibel mellan rollerna – det gäller att anpassa sig utifrån ändrade förutsättningar. Du kommer få vara del i att utveckla befintliga arbetssätt och processer och som ett kommande projekt kommer du få vara delaktig i införandet av elektronisk fakturahantering.   

Start: Omgående
Placering: 
Malmö
Omfattning: 
Tillsvidareanställning på heltid

Läs mer och gå till ansökan

Mer på civilekonomen.se