Den här webbplatsen använder cookies. Genom att du fortsätter att använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies. Godkänn

Löneadministratör

Brightby söker nu för kunds räkning en löneadministratör.  Är du nyfiken och vill ta ansvar, har ett brinnande intresse för lön och tidigare erfarenhet av löneoutsourcing? Då är denna tjänst något för dig. Du kommer ingå i ett team på fyra stycken. Rollen är bred och som kundorienterad löneadministratör får du ett mycket omväxlande arbete, med många kontakter och möjlighet att bygga upp ett stort kontaktnät. Kunden är en global aktör som finns i mer än 150 länder.

Vi söker
Vi söker dig som vill ha ett omväxlande, självständigt arbete som kräver engagemang, ansvarstagande och som ger dig stora möjligheter att styra din egen utveckling. Du har en hög känsla för service, trivs med högt tempo och som person är du social och tycker om att arbeta nära kunden. Vidare är du noggrann och strukturerad. Du är en prestigelös lagspelare med positiv attityd och energi.

Vad erbjuds?
Payroll-teamet i Stockholm är i en expansiv fas och söker dig som vill vara med på resan. Du kommer att arbeta med utmanande och utvecklande uppdrag i olika branscher. Kunden är ett värderingsstyrt företag där laganda, respekt och integritet är viktiga ledord.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Du kommer att hantera hela löneprocessen för både nationella och internationella kunder, coacha dina juniora kollegor samt ansvara för att hög kvalitet- och deadlines hålls. Du kommer dessutom vara delaktig i effektivisering av våra processer samt leda och kvalitetssäkra uppstartsarbete för våra nya kunder.

Kvalifikationer för tjänsten
För att vara kvalificerad för denna tjänst bör du ha:

  • eftergymnasial utbildning inom lön från yrkeshögskola eller högskola/universitet
  • minst 3 – 4 års erfarenhet av arbete med hela löneprocessen
  • erfarenhet av Hogia Lön Plus
  • goda kunskaper i Officepaketet
  • mycket god förmåga att uttrycka dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift

För att lyckas och trivas i rollen
Behöver du:

  • ha stort intresse för att etablera och utveckla kontakter
  • vara serviceinriktad och ha ett professionellt förhållningssätt
  • ha god analytisk förmåga och vara lösningsorienterad
  • uppskatta ett omväxlande och självständigt arbete som kräver engagemang och ansvarstagande
  • vara resultatinriktad
  • vara utåtriktad och tycker om att arbeta i team
  • visa initiativkraft och kreativitet kombinerat med ett affärsmässigt tänkande

Start: Omgående
Placering: 
City
Omfattning: 
heltid

Läs mer och gå till ansökan

Mer på civilekonomen.se