Den här webbplatsen använder cookies. Genom att du fortsätter att använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies. Godkänn

Administratör till backoffice i Stockholm

Nu söker vi en administratör inom backoffice till vår kund i Stockholm. Vår kund är ett finansbolag och du kommer att tjänstgöra som administratör. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid som beräknas starta snarast möjligt och pågå ca 7 mån . Möjlighet till förlängning finns för rätt person.

Om rollen:

Du kommer att tillhöra ett team på 10 medarbetare som arbetar med administrationen inom backoffice, såsom dokumentationshantering, granskning av avtal samt in- och utbetalningar. I rollen ingår det att vara en stöttande funktion internt och även att kommunicera med kund över telefon och e-mail.

Arbetsuppgifter:

  • Verkställa utbetalning av lån, fakturor, leverantörsersättningar och oplacerade inbetalningar
  • Hantering av in- och utbetalningsflöden rörande oplacerade inbetalningar, acconto
  • Administrera leverantörsersättningar, försäkringsrelaterade arbetsuppgifter, autogiro och återbetalningar
  • Ge service genom inkommande samtal och via mail
  • Skanning, registrering, kontroll och betalning av fakturor

Vem är du?

Vi söker dig som har en positiv inställning, får saker gjorda och är nyfiken på att lära sig nya system. Du gillar att arbeta administrativt och är van att hantera stora volymer vid arbetstoppar, manuella arbetsuppgifter och deadlines. Vidare är du en teamplayer, som är driven och prestigelös, och som även trivs med att arbeta individuellt.

Vi tror att du som söker har ett par års erfarenhet från arbete i en liknande administrativ roll från bank eller försäkring, alternativt som ekonomiassistent.

Läs mer och gå till ansökan

Mer på civilekonomen.se